Subject: Ed: Koostöölepingu allkirjastamine (reoveeseire)
From: "Stella Ilves" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: "Kaja Oras" <[email-masked]>
Date: Mon, 21 Jul 2025 16:01:00 +0300

Tere

Saatsime Haapsalu Veevärk ASle 6. jaanuaril allkirjastamiseks
koostöölepingu reoveeproovide võtmise kohta ja peale seda oleme saatnud
korduvaid meeldetuletusi lepingu allkirjastamiseks.

Kuna leping on siiani allkirjastamata ja me ei ole Haapsalu Veevärk ASlt k
tagasisidet saanud,  siis saadan lepingu uuesti.  Palun Teil leping
allkirjastada ja kahepoolne leping Terviseametile tagastada.

Lugupidamisega

Stella Ilves

dokumendihalduse juht

üldosakond

794 3517 | 5199 9298

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud
kirja ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage
saadud kiri koos kõikide lisadega. NB! Juurdepääsupiirangu märkega
dokumentide avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.